Dukić tužio BN TV i urednika

14:32, 15.04.2016.
Thumbnail

Služba za odnose sa javnošću Kompanije "Boksit" iz Milića saopštila je da je predsjednik milićke kompanije Rajko Dukić Osnovnom sudu u Vlasenici danas podnio tužbu protiv Radio-televizije "BN" iz Bijeljine, direktora i vlasnika te medijske kuće Vladimira Trišića, te urednika i voditelja emisije "Dobro jutro sirotinjo" Gorana Vasića.

U saopštenju je navedeno da su tuženi u dva navrata u pomenutoj emisiji, 27. marta i 3. aprila ove godine, iznijeli niz neistina i uvredljivih riječi u kojima se predsjednik Dukić naziva "daviteljem, nasilnikom, fašistom itd".

"Istovremeno, obratili smo se Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH, da, shodno svojim nadležnostima i obavezama preduzme odgovarajuće mjere protiv pomenutih, koji već nekoliko mjeseci, putem televizije i internet portala, plasiraju neistine o predsjedniku Dukiću, njegovoj porodici u Kompaniji `Boksit`", navodi se u današnjem saopštenju.